lørdag 6. juni 2009

hellø

Ja da var det evigheter siden man skrev sist.
Grunnen til det er fordi jeg ikke har hatt lyst rett og slett.
Det var egentlig meningen at jeg skulle skrive et innlegg om vår kjære baby Thomas som forlot oss den 14 mars.
Men enda er det altfor tidlig å skal sette seg ned med å skrive om forskjellige minner og legge til bilder.
Det gjør fortsatt altfor vondt.
Men det kommer etterhvert.

Det har vel skjedd mye siden sist kan jeg vel si.
Jeg har vært litt kreativ også
Bandøvingene for tiden har gått kjempe bra, de dagene vi i det hele tatt har hatt øving da altså.
HAr ikke blitt hver gang det nei.
Men forrige mandag ble det øving med funk bandet.
Ja, nå har jeg sannelig to band!
Ene er jo da Funk, og det andre Punk :P

Lite med Punk for tiden, har ikke kommet opp med noe nytt, men det er jo forsåvidt greit det.
Har jo nok å gjøre med Funk bandet, vi har sånn smått begynt å legge på vokal på sangene. Har mine ideer, men de er ikke alltid bra nok
Men sist mandag overrasket jeg meg selv og Rune (gitaristen)
Og gjett om jeg er stolt da!
Begynner å tro litt mer på meg selv når jeg opplever slike ting.
Nå vil jeg ikke akkurat gå innpå hva det var jeg gjorde, men det var ganske positivt å som jeg skal ta i bruk for å få en fremtidlig karriere.

Nok om det!!
Akkurat nå er jeg stuck på Tiller yo!
Bedre enn å være stuck på Byåsen, så skal ikke klage.
Samboeren kommer til å være borte en hel uke!
Noe militæryoshit..

Jeg har merket hvordan livet mitt har forandret seg totalt etter at jeg flyttet ut.
Og da mener jeg ikke nødvendingvis til det positive.
Jeg har sett sider av meg selv som jeg nå helst vil fortrenge
Jeg kan visst være ganske sta og høylytt.. ikke misforstå, nå snakker jeg om i diskusjoner og krangling.
Jeg tror jeg satte meg ned nå fordi jeg trenger å få det litt mer tydeligere.. altså.. situasjonen, selv om jeg ikke legger ut noe særlig nå, men hjernen jobber på spreng.
Det er ikke alltid lett å være meg, men det tror jeg samboeren føler også.
Så nå tar vi en dag av gangen..
Har vært litt mye problemer i det siste, så det er godt å få være litt alene med familien, nå som han uansett skulle reise.

Jeg har forresten begynt å gå til logoped, for å få hjelp med å få tilbake stemmen.
Det er ganske positivt, føler at det gir meg håp.
Jeg hadde nesten gitt opp helt det å prøve å få tilbake stemmen.
For de som ikke har fått det med seg, så har jeg vært hes i et år nå.
Spiller ingen rolle om noen i bandet synes det er tøft når jeg synger, den er delvis ødelagt, å det er ekkelt å synge.

Jeg har nylig vært med i en photoshoot :)
Hjalp en kompis med et skoleprosjekt
Det gikk ut på å ta bilder av forskjellige ungdomskulturer hvor de forskjellige gruppene gjør noe de vanligvis ikke gjør.
En sportsfrik som røyker, en gother som er kjempe glad å kaster blomster rundt seg, en scenekid som leker med barbiedukker, og noen punkere som strikker.
Det var en ganske morsom dag

Jeg har også vært med i en promovideo nylig, det var også et prosjekt fra noen andre i klassen til kompisen min.
Men grunnen til at jeg var med var fordi det bandet som skulle filmes består av venner.
Gleder meg til å se hvordan filmen ble :)

Da tror jeg sannelig ikke at jeg har noe mer på lager..
Takk for nå og hei!

Ingen kommentarer: