torsdag 1. oktober 2009

Steinkjer, Diesel Dahl, drinker, drama, togtur og strikking!

Føler det er en evighet siden jeg har skrevet noe så nå måtte jeg bare slå meg løs på tastaturet!
Jeg har hatt verdens BESTE helg så langt!

Fredag var jeg på jobb som vanlig, sluttet rundt 3 og var drit stressa, hvordan skulle jeg få tid til å pakke, ta buss til sentralstasjonen og så slenge meg på toget??
Jeg ville jo komme frem i rett tid!
Man kan jo ikke la guttene vente, som en kompis en gang sa til meg.
Men like før jeg er klar til å dra kommer Maria innom jobb.
Det er noe galt tenkte jeg, hun har jo aldri kommet innom tidligere.
Men hun ville ha hjelp med å rengjøre Ludde's hjem (akvarium)

I bytte mot at jeg hjalp henne så skulle hun kjøre meg til sentralen så jeg slapp å dra med bagasjen på bussen.
Evig takknemlig for det!

Etter mye vannsøl, bæring av bøtter med vann, halvmating og snuing av skilpadde på rygg ble vi omsider ferdig og jeg kunne endelig dra hjem å pakke.
Sprang huset rundt å leita etter ting jeg skulle ha med meg.
Maria kom å vi var på vei til sentralen.

Jeg kom meg på toget å turen var kjedelig.
BOMBE!
Det er alltid kjedelig å reise alene.

Nok om det
Ankom stasjonen i rett tid og måtte vente på Jo, igjen!
Men klarte ikke å være grinete når jeg så ham!
Hadde jo ikke sett hverandre på to hele uker!
Vi tok taxi rett hjem til han så jeg fikk skifte klær etter den støvete turen.
Dro så til bodegan å satte oss ned der med et par pilser og kosa oss med quiz.
Kom på sisteplass, så vi var ikke så kunnskapsrike som vi trodde.

Dro videre til madam bricks/brix.. whatev..
Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ble full...
Sånn går det når man ikke drikker noe særlig og kommer til Steinkjer å nesten styrter i seg tre pils!

Lørdag kom å jeg var i bakrus.. Ikke den verste vel og merke, men ille nok.
Så jeg strevde litt med å få ned pilsen når vi satt på vorspiel hos Sjur og gjengen..
Der var det forresten en ganske sær fyr som la an på både jentene og guttene..
Og han hadde verdens mest slaskete smil om fjeset, det er jeg helt sikker på.
Vi dro innom bodegan, bomtur, for lite vakter hadde møtt opp å de måtte stenge, så da dro vi til Zara..
Jeg kom på at jeg hadde glemt legitimasjonen hjemme til Jo, så vi måtte opp igjen med taxi og tilbake.
Dyr bytur dette kan du tro!
Endelig tilbake på Zara og Diesel Dahl og de andre to fra Pøbb T Pøbb rocka vilt med mange freshe sanger!
Man drakk fancye drinker, danset og sang..
Prøvde å konversere men var ikke alle som var like samarbeidsvillige.
Drama ble det også selvfølgelig.

Hva vi gjorde søndagen og mandagen trenger jeg ikke å nevne..
Dyrket kjærligheten tror jeg dekker det meste eller hur?

Togturen hjemover var kjedelig..
Satte meg ned å gjorde skoleoppgaver..
Ja, det har jeg ikke fortalt.. jeg har begynt å studere igjen !
Å jeg gjør det med stiiiil!

Å siste nytt er som følger..
Sommeren er over.. høsten, den kalde tiden er på god vei..
Å da har man begynt å strikke igjen!
Kanskje jeg skal slenge inn noen bilder når jeg har blitt ferdig med noe av det..
Holder på med 3 strikkeprosjekter på en gang!
1 skjerf, sokker og lue til min venn Kim! :)

Den 10 oktober skal jeg til Hamar!
Da skal jeg høre på god musikk, selge ting og kanskje innom noe kjøpesentre og shoppe.. om jeg får tid ;)
Kommer an på når vi ankommer Hamar og når vi drar..
Morsomt å være merch-dame ;D

Ingen kommentarer: