onsdag 4. august 2010

Kloster ruiner!

Når jeg skrev det forrige innlegget visste jeg at det var noe jeg hadde glemt å nevne!
Jeg og kjære besøkte ruinene av et kloster tidligere i sommer!
Vi har mange ganger vært i området, men enten hadde vi ikke tid til å stikke innom og se, eller så hadde jeg ikke med meg kameraet mitt.

Men den 14 juli hadde vi tid og jeg hadde med kameraet!


Gammelhagen! Så grønt og fin!



Den skumle stien opp mot ruinene



Inngangspartiet og inngangsdekoren






En trapp som fører til intet



Bak trappen fant vi et rom



Dette er det som er igjen av inngangspartiet



Vi fant et hull som jeg bare måtte ta bilde av.. :P



Hullet er vel etter dørhengslene antar jeg!



Kjempemoro! :D



Jeg hadde så lyst til å gå inn!
Men var for pysete!

Dette var noen av mange bilder jeg tok på den turen =)

Ingen kommentarer: