fredag 3. juni 2011

Fredagskveld!

Fredagskveld og en har ingenting å finne på!

Denne fredagen skulle jeg egentlig ut med et par venner, men dette ble ikke noe av pga pengetrøbbel og sykdom :(
Er ikke helt i form til å danse en heeel kveld, men er ikke så syk at jeg ikke kan dra ut å være sosial.
Det eneste som irriterer meg er at man må ha penger for å dra hvor som helst nå :(

Skal man ut hvor resten av vennene henger må man ta buss til byen og hjem igjen, og buss er dyrt i Trondheim! EN SKAM!
De fleste jeg kjenner bor fremdeles hjemme hos sine foreldre, så man kan ikke akkurat ta over og ha en kosekveld heller.
Og været har heller ikke vært noe fint i dag :(
Sommer?? Juni?
Hah! Ikke i Trondheim..
Frykter det ikke blir noe fint vær i det hele tatt i sommer..
Heldigvis skal jeg til Finland, og kanskje være der i hele 2 uker med min kjære! <3
Han er der nå forresten, derfor har jeg tid til å blogge og kjede meg rett og slett :P
Han reiste til Finland på grunn av et familieselskap, hans søster flyttet til Finland i fjor for å gå skole og bo sammen med sin kjæreste Teemu.
Og nå skal hun feire at alle eksamener er overstått? tror jeg :P
Er ikke helt sikker..

Jeg fikk forespørsel om jeg ville være med, men for de som ikke har vært i Finland før så tar det en stund å reise, i alle fall når familien reiser med bil og båt!
Så derfor kunne jeg ikke bli med, kunne nesten ikke ta meg fri fra jobb, nå som det er så mye stress for sjefen.

Vi har åpnet en ny avdeling på Lade, og der er sjefen hver dag, og da må jeg overta hennes timeliste her på Tiller.
Skal på Lade for første gang nå i neste uke!
Gruer meg litt, en helt ny plass, et litt annet system enn det jeg er vant til, og ikke minst helt andre kunder!
Men tror det skal gå ganske greit likevel =)
Sjefen skal på ferie uken etter og hun kan ikke holde sommerstengt, selv om kundene der er vant til slikt, for hun skal ha sommerstengt når JEG skal ha ferie.
Snille snille sjefen min =)
Hadde ikke hun sagt ja så hadde det ikke blitt ferie på meg i det hele tatt!
Ville jo ha to uker på rad, sånn at jeg fikk mer tid i Finland med kjære, og slik som ferieukene var satt opp, så det veldig dårlig ut ei vending.
Fikk lagt fram mitt problem, og det løste seg etter å ha diskutert.

Greit at vi ikke er veldig mange, men nå når vi har 3 avdelinger, og er 5 personer så kan det til tider være vanskelig å få det til å gå rundt.

På grunn av den nye avdelingen har jeg ikke fått trent noe mer, noe jeg syns er veldig trist!
Jeg som hadde kommet så godt i gang.
Hadde fått økt mye på vektene, og motivasjonen var på topp, for jeg kom meg fram og hjem ved å sitte på til min mor når hun skulle til og fra jobb.
Nå jobber jeg disse dagene, og på disse tidspunktene.
Og etter jobb er jeg så sliten at jeg orker ingen verdens ting..
Eller det er heller ikke heeelt sant.
Jeg har gått mye turer med Bella da.. så har fått litt fastere former! Hæhæ!
For å være ærlig så ser jeg det ikke selv, min mor som påstod det.. så håper hun har rett.
Savner treningen :(
Savner å svømme!
Det er så forfriskende etter en time med hardtrening.. bare gli ut i vannet og svømme!
Og svømming er jo trening det og, trening på en deilig måte! :P

Når jeg får faste tider på jobb igjen, så skal jeg få trent ordentlig!
For da kan jeg får ordnet en ny rutine, slik at jeg får tid, og har energi til det.
Gleder meg som en liten unge, synd at det sikkert tar flere uker til noe blir fastsatt!
Hadde noen fortalt meg at jeg kom til å være så gira på å trene for et år siden, hadde jeg ledd av dem..
Er jo gira på å trene nå også, men får det bare ikke til =/
Så derfor blir det langturer med Bella =)

Savner deg kjæresten min! <3
Kom hjem!
Er så forferdelig kjedelig uten deg, alt er så vanskelig, det er tomt og trist.. :(

Ingen kommentarer: