mandag 24. november 2008

enda en dag på tilleryo

I dag har jeg nesten bare sovet... bah..
Men var ganske lenge oppe i går da..
Bestevennina mi hadde bursdag i helga, så hadde hun fått seg speilreflekskamera..
Så i går var vi ute i det fine været å testa det ut ^^
MEn fyyy faen det var kaldt!
Sitter å ser på bildene nå.. noen ble jo faktisk ganske bra..
Er man heldig er det noen som duger til profilbilde

Jeg gikk tur med hunden min i dag forresten... første gang på veldig lenge..
Hun er ikke glad i vintern.. og hun bruker alltid å blånekte.. mest fordi det var meg og ikke mamma som gikk med henne. Men i dag gikk det greit :)

Og så var jeg litt slem med lillebror tidligere i dag.
Lurte han til å sitte på pc'n når jeg hadde på webcam.. han har en beundrer XD
Tenkte jeg skulle overraske henne..
Jeg avslørte det etter en stund.. hehe.. han ble SUR! Han sa han skulle banke meg.. lille beinranglet :P

Nå kommer jeg ikke på noe mer....

Ingen kommentarer: