søndag 23. november 2008

Jaja... da har jeg og blitt slukt av Mr. Blogg

Noen tenker vel, på tide.. mens andre tenker.. Hvaa faen skal du med det?

Så... meningen med blogg er vel at du skriver ned tanker og tjo å hei.. men er litt usikker på hva jeg skal skrive..

Så da kan jeg vel skrive ned noen tanker jeg fikk ei natt jeg var ute å gikk ^^


En vinternatt

Du går der alene en vinternatt
Det er så stille rundt deg, klokken er mye og de fleste sover
Eneste tegnet til liv er snøen som daler ned, fint og rolig
Som små dansende engler
Det er lyst ute, himlen er dekket med gråbrune skyer
Vinteren er dyster, men nå føler du bare glede, du går der helt alene
Du ser deg rundt, du ser så vidt hva snøen prøver å skjule
Så legger du merke til fotspor
Det har gått mange der tidligere, men snøen har dekket de fleste sporene
Men noen har gått der nylig
Du undrer, hvem var det som gikk her?
Du prøver å tyde sporene, var det en mann eller en kvinne?
Hvor var personen på vei?
Så legger du merke til hundespor, du prøver å forestille deg hva slags hund det var
Du smiler litt for deg selv
Du har lagt merke til så mye, noe rart, noe vakkert og pent.
Det gjorde den lange turen kort, i vinternatten

Ingen kommentarer: