søndag 20. juni 2010

Kjedelig søndag!

Som noen sikkert skjønte ble det altså ingen drikking i går kveld, dermed ingen ordentlig feiring av bestått eksamen osv..
Jeg brukte mesteparten av kvelden på å lete etter Chanel!
Jeg og min mor satt på verandaen og pratet da jeg hørte bjella.
Men skulle hun komme nærmere?
NEI!
Mamma reiste seg opp, fikk øye på henne og ropte.
Hva tror du skjedde?
Chanel løp.. tror virkelig ikke hun har noe intresse av å komme hjem :(
Holdt på med leting, kissing, lage lyder med matskål, dra bånd etter oss med ei julekule (blå ball som jeg også kalte det) til klokken nærmet seg 1!
Men hun lot seg ikke lure nei, sta tulle dette!

Jeg kom også på noe jeg glemte å skrive i gårsdagens innlegg!
Jeg ble ringt opp da jeg var på jobb fredag.
Det var Morten som ville at vi skulle i studio og lage sanger.
Jeg var sliten og tvilte på at det ble noe av det, men han og Jokke satte i gang uten meg.
Rundt 11 på kvelden ringer han og vil at jeg skal komme å høre på resultatet.
Jeg må si jeg ble ganske overrasket!
I alle fall over at de ville ha meg på vokal!
Alltid redd for å ødlegge :P
Men jeg satt opp hele fredagsnatta og laget vokallinje og tekst!
Og jeg må innrømme det ble ikke så ille som jeg først trodde!
Nå gjenstår det bare å møte opp i studio igjen å synge, gjøre opptak, å få tilbakemelding, for alt jeg vet er det ikke sikkert at de liker vokallinja!
Men jeg krysser fingra og håper på det beste =)

Nå sitter jeg her igjen, rastløs som F**N og vet det er altfor sent til å finne på noe sprell =/
Ikke har jeg noe spesielt jeg MÅ gjøre.
Skolen er over, ingen flere oppgaver og ingen flere lærebøker jeg MÅ lese i...
Eneste jeg vet jeg må gjøre er å ta bilder av to brudekjoler og legge ut annonse og ringe opplæringskontoret.
Men det må jeg vente med til i morgen!
Kamera til å ta ordentlige bilder av brudekjolene har jeg heller ikke =/
Så er på leting etter kamera, da det forrige gikk i stykker =/

Fikk besøk i dag også!
Av Arne Bjarne Kåre Lars! :P
Neida, steonkelen min kom innom ^^
En kar jeg ikke har snakket eller sett noe særlig til siden jul.
Det var koselig, men også veldig rart da vi ikke visste hva vi skulle prate om.

Nei, nå må jeg nesten får rompa i gir om jeg skal rekke butikken!

Tuddelu!

Ingen kommentarer: