onsdag 23. juni 2010

Jobb, shopping og leteaksjon!

I dag har det vært fullt kjør fra start til slutt!
Kom for seint på jobb i dag fordi jeg satt oppe til klokken tre i går å prøvde å få inn Chanel!
Noe som ikke gikk så bra!
La meg kvart over 3 og sovnet vel ikke før rundt 4 en gang..
Så jeg kom meg ikke på jobb før halv 11! =/
Ikke nok med at jeg var seint ut, jeg klarte også å søle cola i veska mi i går, så jeg måtte ha eiendelene mine i en vanlig plastikkpose!
Så i pausen på jobb dro jeg på City Syd og handla meg deeeen fine veska!
Mamma var sååå sjalu så det endte med at jeg dro tilbake etter jobb og kjøpte en til, slik at hun kunne få låne den jeg hadde kjøpt først!
Hun skal i alle fall ikke klage på at jeg er grådig!

Jeg og mamma dro å handlet middag, det gikk greit, hoppa i dusjen med en gang jeg kom inn døra, så når jeg var ferdig sto middagen klar på bordet!
Løvstek, chips, fersk salat og bearnaisesaus!
Mmmm namme nam!
Ikke noe galt med matlysten min i alle fall!

Etter middag gikk jeg opp å la meg for å sove et par timer, slik at jeg kunne sitte vakt nå i natt.
Har nettopp gitt opp og skal til å legge meg.
Ingen tegn til Chanel i dag! :(


Kom hjem, jenta mi!!
Jeg savner deg!

Nå skal jeg finne senga, men aller først skal jeg ta meg en sniktur å se om jeg kan få "snurten" av Chanel!
Hun må jo være i nærheten.. en eller annen plass!
*gir ikke opp*

Au revoir! ^^

Ingen kommentarer: