mandag 5. juli 2010

Bildekk, grilling, alk og konfirmasjonsselskap

Fredagen startet med jobb som vanlig!
Men etter jobb kom Kim og henta meg.
Han hadde et punktert dekk, så jeg ble med for å fikse
Innpå verkstedet fant jeg ut at jeg skulle leke meg litt med mitt nye kamera!
Dette er resultatet!


Noen av de som jobba på verkstedet hadde en hund!
Den var sååå fin, men også veldig skummel!
Fikk vite det bare var valpen, men stor var han!
Synd slikt ikke vises på bilder, men fikk tatt noen fine av han.


Fin ikke sant?!

Etter lekestunden på verkstedet dro vi hjem til Kim for å grille!
Grille grille grille grill grill!

Kim tar en sittepåhukgrilldans!

Kim posere med pølse i munnen, fordi han vet jeg HATER pølse, men elsker trynet hans!

Dahls må være med! Dahls i mitt hjerte!

Grillkongen viser stolt frem den *kremt* fine... *kremt* massive grillen!
Det var faktisk bare Kim som spiste noe!
Jeg hadde spist mat før jeg dro dit, Erlend var ikke sulten, sikkert spist tidligere også, og Helene satt å spiste Kebab!

Lørdagen var man ute en tur og drakk på byen!
Lite vors hjemme hos min kjære :)
Det var ikke meningen, men han hadde dahls i kjøleskapet som fristet.
Dro så på Rock City hvor jeg møtte Terje, Hansi, Hege og Stokkan, det var også to andre der jeg ikke husker navnene på! :P
Men jeg skulle absolutt danse på stanga, men de slo av musikken før jeg rakk å komme meg på plass :P
Det var en stor skuffelse!
Neste gang skal man ikke være så sent ute

Etter Rock City hadde jeg funnet ut at jeg hadde blitt oppringt av flere som skulle ha nach.
Jeg dro så til 3b for å hilse på Caro og Miri som hadde tilbringt kvelden der.
Utenfor 3b møtte jeg på mange kjentfolk og ble stående å prate.. å prate.. å prate..
Endte med at jeg, Caro og Miri dro til Caro til slutt!
Stakkars gutta som ikke fikk bli med ;P
Miri satt å prata med Erik mens jeg og Caro spilte guitar Hero!
Det var morsomt, fordi Caro var for full til å spille noe perfekt, og dette var tredje gangen jeg holdt i en slik gitar! :P
Så vi begge spilte forferdelig!
Dro ikke derfra før rundt 7!!!
Har ikke vært så lenge ute på.. jah... flere måneder..
Sovnet vel ikke før rundt halv/kvart på åtte!

Så var det søndag!
Den stoooore dagen!
Selskap i anledning min lillebror Mikal's konfirmasjon!

Meg og konfirmanten, min bror Mikal!

Dessert! nam!

Vaniljeis med jordbær og sjokoladesaus!

Det fine bordet!

Dette var litt fra helgen min!
Uka har nå startet og det neste jeg har å se frem til er Elfen Lied Maraton med Miri i morgen!

Ingen kommentarer: