mandag 16. februar 2009

Dakishimetai

Dakishimetai... spiller vel ingen rolle nå lengre..
BAKA!!
Er sååå drita lei nå..
Ingenting henger på greip lengre..
Det gjør meg såå frustrert!

I dag trengte jeg litt tid for meg selv, men å sitte på rommet hjalp ikke..
Så jeg tok bussen til byen.. ble borte i to timer.. to fuckings timer i denne kulda!
Bare for å gå rundt i byen å tenke... se andre mennesker enn de jeg allerede kjenner.
Jeg følte meg så fremmed..

Neste gang jeg skal ut for å tenke skal jeg i alle fall ikke dra til byen..
Det er alt for mange mennesker der.. da'ah... hva hadde du forventa deg? Idiot!

Håper dagen i morgen blir bedre
Jeg trengte virkelig ikke dette i dag..
Ble sikkert overfølsom fordi jeg drakk i går..
Hadde det kjempe morsomt.. ble ikke i bakrus i dag.. men følsom.. jah..
Passet bare ikke..

Jeg trenger å sove, men har altfor mange tanker som surrer rundt i hode akkurat nå..
Gief sovemedisin...
Ikke at det hadde hjulpet no særlig
Akkurat nå er det bare en ting som hadde hjulpet
Men det skjer ikke uansett.. så forget to sleep liksom..
Jeg tror noen har kasta en eller annen form for forbannelse over meg..
If that's the case... så fortjente jeg det.. antar jeg
Karma.. den gyldne regelen..

Det du gjør mot andre slår tilbake på deg... tre ganger
Så er ikke rart at ting er kjipt nå, med tanke på at jeg har vært kjip mot noen..
Men jeg innrømmer det i det minste
Unnskyld er det eneste jeg kan si..
Mente ikke at det skulle bli slik

Ingen kommentarer: