fredag 6. februar 2009

Helg!


Så var det fredag..

Jeg er vel den eneste som ikke skal ut i kveld oO

Når jeg var på butikken og handla middag etter jobb møtte jeg på flere kjente som handlet inn alkohyler og de var virkelig klare for helgen.

Jeg hadde jo kunne dratt ut jeg og, problemet er bare at noen av de nærmeste skal noe spesielt. Hvor jeg da ikke kan bli med..

Dessuten skal jeg på jobb i morgen... blæh :P

Kom å besøk meg da.. noen.. vær så snill?


Å jobbe på lørdager er utrolig kjipt!

Ikke nok med at jeg ikke kan gjøre så mye fredagen før.

Men det er ingenting å gjøre..

Jeeij... sitte på ræva å tjene penger...

Jeg synes faktisk ikke det er noe særlig..

Jeg trenger mer spenning på jobben..

Kanskje om noe hadde tatt fyr, eller en ulykke

MEn det skjer heller ikke, siden ingen av maskinene står på på lørdager


Det er konsert på Uffa i dag.. har lyst til å dra, men er toooo late nå..

Tar tid å ta buss, og så må man jo gå et stykke

Å man må vel betale seg inn.. typisk min uflaks å komme, så er konserten over ide jeg går inn døra..


Christer skal være sjåfør i kveld.. tenkte å holde han med selskap et par timer, om det passer han og ikke blir for seint...

Og så skal jeg muligens bli med Audun og Tommy å se film..

Men det blir ikke før halv 11...

Å kjenner jeg dem godt nok kommer vi til å diskutere hvilken film vi skal se en time før vi setter den på..


Jeg har blitt dilla på en ny sang..

Bandet er ikke noe spesielt bra, men det er en sang som er ganske fin :D

Kanskje jeg synes det fordi jeg har lært den på gitar..

Hvem vet?

Morsomt er det når jeg finner sanger, prøver å spille de og jeg får det faktisk til!


Eller så har jeg hatt en fin dag på jobb i dag.. :)

Støl etter gårsdagens lille treningsøkt, men det gikk fint siden det var lite å gjøre..

Alt så perfekt ut når jeg dro

Bortsett ifra at jeg uansett må vaske hele butikken i morgen..

Jeg begynner å bli ganske flink nå..

Nei, ikke til å vaske... ting på jobben

Har fått litt mer ansvar nå.. er i en ny læreperiode

Får prøve meg på andre oppgaver

Siden jeg skal jobbe mye i sommer da de andre skal ha ferie

Penger!!

Det er no' jeg trenger! *synge*


Soilwork - The Analyst på det høyeste for øyeblikket :)

Namnam..


Nei.. seriøst.. nå kommer jeg ikke på mere å skrive..

Håper dagen i morgen bli full av eventyr ;)



Ingen kommentarer: