tirsdag 27. januar 2009

Oa hele natten

Da har man nettopp kommet inn... klokken er 4 midt på svarteste natta
Eller.. snart morgen nå.. Vært ute å møtt Lassegutt^^

Fant ut at etter så my shitprat måte vi møtes en liten tur.. ble fort en time det
I kulden.. en time som gikk altfor fort.. :(

Jeg inviterte Lasse i en fin samtale med Tore og Roger
DEtte er noe av det vi prata om


"Farlig Brus"

^WiCcA^ - As we speak
let the game begin... ohh.... big brother! :D


Roger Andrè
hyper som bare det :P


Tore
damnit


Roger Andrè
kem fekk for mykje sukker på kornflaksen sin ? ? ;)


Tore
¨du kunne spart deg for den siste valiumen Lena


^WiCcA^ - As we speak
COLA :D elr. colargol...

Tore
:P

Roger Andrè
eg og har cola!!! men den smaker diet coke :(

Tore
:-O

Roger Andrè
snufs

Roger Andrè
jaaaaa


^WiCcA^ - As we speak
d e giiift i den
^WiCcA^ - As we speak
spytt ut!

^WiCcA^ - As we speak
stekk fingran i halsen!

^WiCcA^ - As we speak
elr så dør du oO



"Popcorn"

Per Bjarne(Lasse)
vet dere hva som er bere enn popcorn?


Tore
kornåker?


Per Bjarne(Lasse)
popcorn rett etter man har bæsja



"Sykdommer"

Tore
Roger har ikkje bare Hiv, han har Gonoré, Klamydia, Hepatitt C, AIDS, kjønnsvorter på innsida av ræva.... men ikkje sei det til han! han veit det ikkej sjøl enda.... MUAHAHAHAHAHAHA



"Pudding?"

Lena
jah.. pudding...pinne og ball

Lasse
russer


Lasse
HAHA

Roger Andrè
hehe!!


Lasse
sko, ball, og pinne


Tore
have I ever met this sick bastard? :-O....



"Fella og Joseph"

Lasse
ikke vær med ned Lena

Lasse
det er en felle

Lasse
kjellefelle som vi kaller det i østeriket


Lena
Oo


Roger Andrè
sånn alla polen ? ? :P om ho spørr om eg vil dysje so springer eg


Lasse
jeg og han derre Joseph


Lena
joseph e en skrue d!


Lasse
jepps

Tore
joseph e en kjekk kar!


Lasse
han er en kjærnekar


Tore
ekte kjernekar


Lena
næj æ mene en skrue


Lena
sånn.. skrujern.. skrue



"Skjegg"

Lena
Roger?


Roger Andrè
mhm ? :)

Roger Andrè
vaff


Lena
om du ska t barteby


Roger Andrè
wraff


Lena
så må du ha skjegg LOL

Roger Andrè
haha why ? ? :P


Lena
fordi d itj gir nå mening væll




"Ape, Homo?"

Lasse
jeg fikk vondt i tinningen min


Lena
why?

Lena
slo apa dæ igjen?


Lasse
ja:/


Roger Andrè
evil monkey :P

Tore
ever seen a pussy before sex? like a rose.... afer sex? ever seen a bulldog eating mayonnaise?


Lena
æ sa du sku kastrer den!

Lena
ÆÆÆSJ!


Lasse
wtf

Lasse
takk

Lasse
nå er jeg homo




"Fisting, Fistel og Zelda?"

Tore
fisting


Roger Andrè
hehe


Lena
når da?


Tore
det er Lena sin stil


Lasse
neeeeei. FISTEL


Lena
hehe

Tore
fisting

Lena
fisting e deili.. i allefall når d e en skalla mann som pakke hue opp


Tore
hahahahaha


Lena
elr.. vent no litt.. æ va jo trang oO


Roger Andrè
hahahahahaha!!!! *ler høgt*


Tore
du VA ja :P

Roger Andrè
eg dør


Tore
until...

Lena
Du e itj den eneste!

Lena
LOL


Lena
LINK PLEASE!

Lena
It's navi talking to you




"Zelda"

Lena
sku itj tore vær zelda da

Lena

å lasse vær link

Lena

å æ e navi

Lena
å du e...hmm


Roger Andrè
meg då ? ? :S


Lena
deku træe



"Gudene sover og mitt skip er lastet med"


Roger Andrè
nei, lalletid for gudane... host kremt.. wtf... :P


Tore
mitt skip er lasta med Lena


Lasse
mitt skip er lastet med abortfoster


Tore
Roger: HAHA ;D


Lena
mitt skip er lastet med bæsj


Lasse
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Roger Andrè
mitt skip er lasta me cyste :P

Lasse
mitt skip er lastet med dendrofile



Man vet aldri hvordan det går når fire skruer møtes på msn midt på natten..
Kan si at vi alle var overtrøtt.. noe man lett kan skjønne etter å ha lest dette :P

Ingen kommentarer: