lørdag 24. januar 2009

Back with a smile on my face


Nå har jeg rydda å styra litt med bloggen
Jeg er i bedre humør allerede..
Fjerna de unødvendige og depressive innleggene

Det er ok å sette ord på følelsene sine..
Men man trenger ikke å si ting akkurat som de er..

Så fra nå av vil det vel komme tekster, som ikke nødvendigvis handler om meg osv.. men tanker noen meninger.. ikke nødvendigvis mine heller..
Eller bare skrive noe som de fleste går rundt å tenker på for tiden

Og om det ikke er tekster osv
Så skal det i så fall være bare positive ting :)

Hva har vært positivt med uka her... jo nå skal du få "høre"
Jeg har hatt det kjempemorsomt de dagene jeg har vært sosial..
Jeg har blitt kjent med en mystisk person..
Vet ganske mye om han, men ikke hva han heter.. hehe
Sært.. synd jeg ikke får sett han igjen.. han var ganske hyggelig :)

Å så har jeg fått kontakt med en gammel venn
Ting ble litt rart.. men rart er jo positivt ble vi enige om ^^

En annen gammel venn inviterte meg på konsert... det er ikke før i april
Men gleder meg som et lite barn gleder seg til julaften
Det skal bli morro å få kontakt igjen
Er så altfor lenge siden vi har sett hverandre

Jeg trives på jobb.. hadde en morsom episode i dag..
Ble frustrert der og da.. men nå må jeg bare le
Den store vaskemaskina på jobb klikket fullstendig..
Den stoppet helt opp og alarmen gikk
Så jeg ringte mormor.. som jeg da jobber med
Å hun ber meg om å åpne døren til maskinen..
Dumme meg gjør det.. og vann kommer ut fra alle kanter
Så seriøst ut som om jeg hadde pissa på meg!
Så der sto jeg da... i over en halvtime og vasset i vann og prøvde å tørke opp

Ikke nok med det.. tidligere hadde jeg klart å vaske en pute med hull i... alt innholdet ramla jo ut..
Ille nok med at det er snø ute... trenger ikke å være det inne og sa jeg da de hvite ulldottene fløy til alle kanter da vi prøvde å riste alt vi hadde vaska

Hva mer har skjedd??
Hmm... jo jeg har hjulpet en vennine =)
Og jeg er såå utrolig stolt over henne
Hun har virkeli bein i nesa.. hun trengte bare et lite puff der å da
Og jeg stiller alltid opp når venner trenger det

Og så skal jeg på audition på søndagen
Det blir skummelt.. men det blir også morsomt
Jeg tørr i allefall å drite meg ut.. og det å i det hele tatt stille opp på noe slikt viser vel mot antar jeg :)

Jeg er sjuk, men sutrer ikke av den grunn..
Man kan jo ikke bare ligge i senga å synes synd på seg selv..
Derfor må jeg legge meg nå.. ikke for å sutre..
Men skal på jobb i morgen og vil være ordentlig uthvilt slik at jeg kan yte mitt beste

Ingen kommentarer: