tirsdag 27. januar 2009

Bajs?

Lasse sier:
i de siste 10minuttene eller noe sånn
Lasse sier:
mens jeg har snakka med deg
Lasse sier:
så har jeg bæsja
Lasse sier:
sånn serr
Lasse sier:
jeg sitter fortsatt på do

Seriøøøøst.. HAHAHA

JEG REVNER!!

Noen folk er virkelig syke i hue!!
Lassegutt er ikke noe unntak

Nå gnir han det inn.. blæ :P


Lasse sier:
jeg hadde vondt i magen
Lasse sier:
men ikke nå lengre
Lasse sier:
siden
Lasse sier:
jeg bæsja mens jeg snakka med deg Lena
Lasse sier:
BÆSJA GJORE JEG!
Lasse sier:
JEG BÆÆÆSJAAAAAA

Lasse sier:
bæsja masse
Lasse sier:
sikkert nok
Lasse sier:
eller bare forde at jeg spiser pudding med krem, lefse, popcorn, og drikker te
Lasse sier:
og er røyksjuk

Jeg og Lasse har en skikkelig sær humor...
Forleden dag starta jeg samtalen med
"Jeg savner deg like mye som bæsjen savner ræva den kom ut fra" ^^

Er vi ikke søte?! XD

Ingen kommentarer: