søndag 25. januar 2009

What are you staring at?

Hei og hopp!
Lørdager er en fin ting.. om man ikke er syk å ikke må på jobb
Måtte på jobb idag.. ikke så altfor mye å gjøre, men det var sliiitsomt
Jeg gruer meg til i morgen..
Audition.. og jeg kan ikke synge noen verdens ting uten å halveis hoste opp lungene
Så jeg får vel bare møte opp å si det som det er..
"jeg er sjuk, kanke stille opp til audition på noen av rollene, men jeg vil gjerne være statist"
Det suger.. for jeg hadde gleda meg uutrolig mye til å prøve..
Men skal jeg prøve i morgen kommer jeg til å få astmaanfall/hosteanfall
Same shit anyway
Litt snodig, for nå nettopp så jeg en film
Og ene taxien i filmen hadde RENT reklame på seg..
Jeg tenkte.. det må være et tegn!
Kanskje jeg skal prøve uansett, kanskje er ting bedre i morgen?
Vet ikke enda, så man får vel se
Møte opp skal man uansett.. lite søvn på meg denne helgen..
Opp tidlig i dag pga jobb, i morgen pga møte, og på mandagen igjen for å åpne butikken
Jeg skal jobbe med sjefen, det blir skummelt.. men jeg tror jeg takler det.. kan det meste nå.
Så egentlig er det ikke så vanskelig det jeg har igjen å lære.. tror jeg ikke i alle fall :)
Jeg håpa MR mysterious guy skulle dukke opp
Men antar han dro til Åre på skitur med familien, om han ikke da ble syk han og :P
Når jeg tenker meg om.. hvorfor i all verden har han skulle hatt lyst til å komme å hilse på meg?
Men men :)
Morsomt var det nå, så lenge det varte
Ellers har man tatt det ganske rolig i dag
Litt kjedelig, men også deilig siden man ikke har blitt noe bedre i halsen.. eller i hele kroppen for å si det slik..
Det er når man legger seg for å hvile at man merker hvor vondt man egentlig har det..
Fant ut at jeg hadde vondt..ehm.. på skinkene XD
Haha... Sikkert fordi jeg datt rett på ræva da jeg skulle gå ned en betongtrapp forrige uke
Litt rart at jeg ikke har merket noe før i dag men..
Har jo ikke gjort noe annet i ettertid som har kunne ført til smerter akkurat der :P

Ingen kommentarer: