søndag 25. januar 2009

Would you light my candle?

Hallo i luken :P
Da har man vært på audition/møte for musikalen
Jeg er fortsatt sjuk, så jeg stilte ikke opp for audition.
Kanskje jeg heller skal prøve meg som statist..
Men fikk høre det var flere som ikke kunne komme i dag..
Så kanskje får jeg muligheten til å prøve meg senere
Forhåpentligvis er jeg frisk
Om ikke blir det muligens at jeg prøver meg på en statistrolle som hore eller uteligger ;P
Men horene må visst være flinke til å danse.. jeg er jo ikke så ille
Men det går jo ut på koreografi.. å det kan hvem som helst få til, om man da eier rytme
Nok om det.. kanskje man skal ta seg tid til å se en film med noen buddies i kveld..
Lenge siden sist vi var en gjeng som møttes.. så det kan bli morro
Kanskje det heller blir som ei lita syforening.. masse sladder XD
Håper det er en god film som står på lista i kveld :)
Jeg har lyst til å sette meg godt til rette i go'sofaen til Tommy å bare nyyte livet!

Ingen kommentarer: