mandag 9. februar 2009

The Medicine to cure my pain

Sist jeg skrev var på fredagen..
Det ble film med Tommy og Audun :)
Men det ble ikke slik at jeg holdt Christer med selskap
Kanskje like greit.. for filmen vi så varte leeenge!
Vi så King Kong
Å jeg ble såå lei meg på slutten :(
Men jeg kunne jo ikke gråte foran de andre to.

På lørdagen dro jeg på jobb.
Å gjett! Jeg fikk selskap :)
Audun og Tommy kom innom :)
De skulle også på city syd, så de venta til jeg var ferdig..
Audun laget mange stygge sølemerker på gulvet..
Og jeg som hadde vært så nøye med vaskingen..


Vi dro på city syd og handlet gaver til morsdagen :)
Jeg kjøpte en fin ramme som det var en kjetting på...og med et hjerte der det sto "mom"
Det var et dikt på rammen :)
"A mother holds her childrens hands for a while, and their hearts forever" eller noe lignende.. og så kjøpte jeg et sjokoladehjertet som det sto "Glad i deg" på ^^

Senere dro jeg til Holte for å drikke litt :)
I begynnelsen var vi bare tre stykker... Meg, Holte og Audun
Men kom flere etterhvert :)
Det viste seg at hun ene som kom hadde jeg gått i klasse med i omtrent 5 år :)
Morsomt
Vi spilte "hold brillan" XD
Den drikkeleken er bare såå genial!

Vi hadde også en diskusjon om bippe stankelben..
Den starta vi pga koppen til Holte.. Det var nemlig en Per Ulv kopp
Så vi begynte å diskutere hvordan Bippe ser ut..
Altså.. hvilke farger...

Holte og Marthe mente Bippe var grå
Mens jeg og Bjørg var fast bestemt på at Bippe er BLÅ!
Jeg sjekka det opp i dag... Bippe er BLÅ!
HAH!
In your face lizm :P

Søndagen var rolig
Jeg laga middag.. pappa var borte...
Han skulle innom farmor, med roser osv.. bla bla
Han ble borte i omtrent tre timer.. vi orka ikke å vente på han, så vi begynte bare å lage vaffler.
Nam <3

Ingen kommentarer: