mandag 20. juli 2009

Sommer!

Hei hei :)
Fant ut at det er en stund siden jeg har skrevet som man bruker å gjøre på bloggene
Så derfor skal jeg nå oppsummere litt hva jeg har gjort

Man har jobbet.. en del, siden man fikk jobbe ekstra da sjefen var på ferie
Deilig med ekstra penger!!

Utenom det har det vært et par bandøvinger, litt jamming utenom, og masse alkohol!

Man har også møtt en kjendis!
Woho!
Var nemlig på topp 20, det gikk ganske greit
Etterpå var man ute å drakk, jeg ble litt for full, men hell i uhell!
Da jeg skulle ut for å trekke friskluft siden jeg var småkvalm, møtte jeg og Sverre Samsaya!
Hun skrev autograf på magen til Sverre med lipglossen sin, og selvfølgelig knipsa teamet hennes noen bilder av møtet.
Disse bildene kan man finne på hennes blogg.
www.Samsaya.com





Da ble det faktisk noe morsomt man kan fortelle senere ut av denne kvelden :)

Så ble det endelig helg!
Fredagen var man på Vertshuset ved nidaros og marinen
Der var det kjempe koselig
Satt en vennegjeng og tok det med ro, fortalte historier og skremte hverandre
Senere dro man videre til byen, å der møtte jeg en jeg ikke har sett på.. jah.. hmm.. kanskje 6 år eller noe :)
Så det var også en kveld verdt å huske

Lørdagen kom, den man hadde venta på lenge
Utefest på Trolla
Drikking, god musikk, greie folk, synging, dansing, slossing (lekeslossing), grilling av pølser på et fint bål i fjæra ^^
Man så solnedgangen og soloppgangen.. NYYDELIG!
Nakenbading ble det visst også, noe jeg sa nei takk til! :P

Man ble kjent med mange nye denne kvelden, også en kveld å ha i minnet resten av livet.
Stemningen og alt var bare perfekt!
Ble litt ensomt da de fleste forsvant i løpet av kvelden.
Men bålet og de gjennværende gjestene klarte og holde humøret oppe

I dag har jeg forresten vært å sett Harry Potter og halvblodsprinsen :)
Den var utrolig trist... satt nesten i salen å gråt..
Alt i alt en hyggelig uke :)

Nå venter man bare på at Storåsfestivalen skal komme i gang!
Masse alkohol, nære å kjære venner, konserter og mye liv!

Kommer mer neste gang man får tid, kanskje får jeg en litt kreativ periode å kommer med flere tekster.. som forrige innleggene!

Ingen kommentarer: