tirsdag 2. februar 2010

God vinter!

Jeg skal skjerpe meg nå!
Nå lover jeg! :P

Siste nytt!
Jeg er ganske glad for tiden og alt går min vei!
Jeg har funnet ut hvem som er mine venner og ikke
Jeg skal ha første arbeidsdag i den nye jobben i morgen!
Jeg har hatt perioder i det siste hvor jeg bare har måttet le hele tiden!
Jeg skal opp til eksamen om ca 20 uker!
Jeg skal begynne å øvelseskjøre igjen, og jeg har nå bitt i det sure eplet, så denne gangen har jeg bestemt meg for å fullføre!
Jeg har enda ikke hatt min første session med mitt andre band :(
Mitt første band må ha pause da bandlokale er nå blitt en risikosone på grunn av for mye snø på taket og alt kan rase når som helst :(
Jeg har fått en ny venninne som jeg kan prate med om nesten alt :)
Jeg nyter nå livet!
Og livet er herlig! <3

Ingen kommentarer: