søndag 28. februar 2010

Helga er over! :(

Det er søndag og helgen er over..
Gjett om jeg er trist!

Fredagen hadde jeg besøk og det var kjempekoslig!
Det eneste negative var at jeg begynte å føle meg dårlig.
Er det ikke typisk når man virkelig har gått rundt å gleda seg til noe i flere dager??
Var ute med Erik og Tommy :)
Jeg og Erik kidnappet Tommy.. han ville hjem og sove, men det ville ikke vi.
Så kvelden og natten var fylt med latter, poke-prating og helium!

Lørdagen var den store dagen!
Fest hos Stian & co!
Det var kjempemoro å se igjen gjengen!
Hadde ikke sett de siden nov i fjor!
Jeg drakk og drakk og drakk.. men ble aldri ordentlig full, kanskje like greit :P
Morsomt var det uansett!
Kvelden bestod av ølbonging, karamelldans, curling, klinging, og epic fail på sjekketriks, sladder, intime folk under et varmt pledd og en sinna hund til slutt!
Meeeen kvelden hadde vært myyye bedre uten curling!
Neste fest blir nok enda bedre uten OL!
Ja, og den sinna hunden... Oskar..
Ble henta av Maria og Christer like før 4 på natta, og Oskar satt bak da jeg skulle sette meg inn i bilen.
Det var ikke han fornøyd med, så et nokså lite angrep på meg ble det nok :P
Etter skjenn fra far valgte han å sette seg i fanget til mor.
Og nei, jeg fikk ikke sagt ordentlig ha det til mor og far.
Fikk bare knurring fra lille Oskar.. ååååh så tøff!

Subba meg inn døra, fikk varmet opp noen pizzarester.
Msn må man alltid sjekke ut!
Hadde sovet en time da jeg våknet av at jeg var i gaaanske dårlig form.
Men sovnet igjen etterhvert og karusellen stoppet omsider.

Våknet i dag og var IKKE i bakrus!
Woho!
Men en kan vel si at alt annet gikk til helvete i dag.
En kan visst ikke gå ut å ha det moro lengre.
Etterpå skal det alltid skje noe som skal ødelegge humøret og ødlegge så den fine kvelden dagen før svinner bort.
Nei huff!
I dag var en dårlig dag, dårlig humør som gikk utover katter og mennesker.
Klarte også å velte glasset så hele databordet ble dekket med cola.. nam!
Det var ikke slik jeg tenkte at dagen skulle bli!
Jeg skulle jo kose meg med film, eventuelt ta et bad og strikke.. en helt rolig dag.
Nei!

Huff!
Jeg streiker!

Ingen kommentarer: