mandag 8. februar 2010

What to do? So wrong.. so right?

Hei og hopp!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med bloggen lengre.
Det første jeg ville med bloggen var å legge inn kreative ting, ikke skrive hva jeg gjør i hverdagen.
Men så er jeg ikke alltid like kreativ heller.
Kan ikke huske sist jeg skrev noe bra.
Dessuten er det for få lesere.. tror jeg.
Jeg sender bare link rundt til venner når jeg selv føler jeg har skrevet et bra dikt eller en tekst.
Men som sagt/skrevet, så er det ikke så ofte for tiden.

Det har nettopp vært helg, den verste helgen på lenge!
Jeg har ikke gjort noen verdens ting!
Fredagen måtte jeg være edru å holde meg hjemme siden jeg skulle jobbe på lørdagen.
Det var greit fordi jeg hadde selskap av Erik.
Men siden jeg skulle på jobb kunne ikke han sove over, og Tommy skulle til Rissa å trene.
Men det vi ikke fikk vite var at Tommy skulle over igjen senere.
Så egentlig hadde ikke Erik trengt å dra..
Men han fikk ikke vite det før det var for sent.
Lørdagen var jeg på jobb, det gikk greit.
Tidligere i uka her bet jeg i det sure eplet og tok kontakt med tanta mi igjen.
Angående øvelseskjøring, og hun fortalte at vi kanskje skulle kjøre på søndagen.
Så da kunne jeg ikke dra ut med venner å drikke på lørdagen heller.
Så etter jobb satt jeg bare hjemme og irriterte meg over denne håpløse dataen som piper hvert 10'ende minutt og som slår seg av mist to gang i timen.
Sendte melding til tante i håp om at jeg ville få en bekreftelse om det ble kjøring eller ei.
Bortkastet å sitte inne om det ikke blir kjøring, aye?
Den verste nedturen var å få melding av henne rundt 12 om at det ikke ble kjøring i det hele tatt.
Da var det jo alt for sent å dra ut..
Så lørdagskvelden/natta var jeg forbanna!

I dag er det søndag.. eller.. nå er jo klokken over 12, så i hovedsak mandag.
Men... i dag har dataen min levd sitt eget liv, og mye verre enn tidligere.
Og i tillegg til dette så fungerer ikke facebook som normalt, nettby er nede og MSN fungerer i hvertfall ikke!
Å når man ikke har penger på mobilen til å ringe vennene sine så får man heller ikke til å kontakte noen.
Å dette har fått begeret til å renne over!

Skulle egentlig bli med Kim ut i dag for å spise pizza og kose oss på lille london.
Men hørte aldri noe fra Kim jeg, og klokken gikk ifra meg, så det var for sent for meg å gnåle om at han hadde glemt meg.
Antar at siden jeg ikke var pålogget på msn så trodde han at jeg ikke ville være med.. eller noe i den duren.
Jeg vet ikke :S

Så dagen i dag har vært mer eller mindre verre enn lørdagen..
Jeg har prøvd å få tiden til å gå ved å begynne med broderingen på Tommys luuu.. men det går ikke, det blir stygt uansett hva jeg prøver meg på =/
Så broderinga har jeg måtte gi opp.
Hva gjør man da?
Prøver å spille litt gitar.. fingrene vrir seg i alle retninger å nekter å lystre.. -_-'
Ingen god gitardag..
Ikke vil jeg strikke heller.. har prøvd.
På to døgn har jeg lest ut to bøker, gidder ikke å lese noe mere på en stund.
Begynne å tegne på tattoveringen min?
Glem det! Dårlig tegnedag også!
Småting kan ofte bli for mye.. føler at alt går til helvete for tiden =/
Jeg satte meg ned å skrev en liste..
"grunner til at alt går til helvete akkurat NÅ"
Jeg kom opp med omtrent 46 grunner... å enda er det flere på lager.

Jeg sendte melding til Tommy tidligere i dag å fikk frem at jeg trengte noen å prate med.
Han kunne ikke se at jeg hadde noen problemer for tiden..
Antar han mente at jeg sikkert har det så utrolig bra nå pga Erik..
Jeg har jo det, men det er så mye som har ligget i underbevisstheten og ulmet.
Å både i går og idag skulle det vise seg at det har begynt å brenne.. står i brann nå! :P

Det som irritere meg mest ved alt dette er at i slike stunder er jeg som regel ganske kreativ, jeg finner inspirasjon i frustrasjonen..
Men hvor er den blitt av nå?
Hvorfor får jeg ikke frem kloke ord?
Hvorfor vil ikke mine gode egenskaper... ehm.. noen ganger gode egenskaper... komme frem når jeg trenger det mest?

Ingen kommentarer: