tirsdag 16. februar 2010

Misery Business

Torsdagen.. ?
Hva skjedde egentlig da?
Jeg fikk besøk av Erik.. men mer enn det husker jeg ikke.
Det skjedde ikke no' spesielt kan en vel si.

Fredag!
Jobb!
Siden vi nå er i februar er det gaaanske rolig på jobb =/
Så en må bruke fantasien og underholde seg selv..
Resultat...


Den var først glad, men pga fuktigheten begynte den å gråte.. derfor måtte man endre uttrykk :P
Døra på trommelen på renseriet =)
Planene for denne helgen var egentlig å drikke meg sanseløs..
Men dessverre så ble det ikke slik =/
Man ble på en måte tvunget til å holde seg edru :(
Men prøvde å gjøre det beste ut av det, så dro med meg Erik til ISAK hvor bitre barn og religiøs voldtekt hadde konsert =)


Det var kjempe morsomt å se gutta ta av =)
Lenge siden sist!
Filmet også.. men siden dataen har vært teit i det siste og nesten alt har blitt slettet så får jeg ikke til å redigere klippet..
Kunne ha lagt det ut slik det er, men da blir det uten lyd.. liten vits i det da altså :P

Lørdagen var rolig..
Sisteliten handling av morsgave da, og ingredienser til muffins og kake =)
Jeg og Erik fikk med oss Tommy ut :)
Kjørte litt rundt, var på bb, spiste mat.. dro hjem!

Søndagen var det både valentine og morsdag!
Mamma ble utålmodig så kaken lagde hun selv, men jeg fikk stå for muffinsene =)
De ble kjempegode!



Mandagen var rolig, skulle på IKEA med mamma..
Men jeg påstod at jeg ikke hadde noen grunn til å stå opp lengre :P
Så det ble det ingenting av.
Dro ut en liten tur med Kim, ble ditcha da han skulle møte Stina.. Stina.. Stina.. StInA.. sTiNa! =)
Han snakker ikke om annet!
Tommy var for sliten etter trening, så ble tidligkveld på meg..
Eller det blir også feil, for jeg sovnet ikke før rundt halv 4 om morgenen.. men jeg fikk ikke dratt ut å stimulert mine sosiale antenner slik jeg hadde håpet.

I dag har jeg vært med mamma på jobb :)
Hjalp henne med å løfte møbler osv..
Fikk sett hestene også..
Jeg skulle egentlig ta bilder.. men jeg ble så satt ut da jeg så hvor store hestene faktisk var, så jeg glemte det helt! oO
Jeg har jo ikke vært i nærheten av en hest på mange mange år!
Nydelige dyr!
Så synd at enkelte av eierne ikke bryr seg om dyra sine.. stakkars Capital.. Det skal jeg love dere er en nydelig hest! <3
Satser på å til flere besøk før mamma slutter å jobbe der, slik at jeg kanskje kan tatt noen bilder av disse vidunderlige dyra :)

Nå har jeg ikke noe mer å skrive om..
Dessuten blir jeg mast på.. "kom hit å drikk med oss da!"...
Skal jeg?
Fikk jo ikke kommet meg ut i helgen.. *gruble*

Ingen kommentarer: