mandag 8. februar 2010

Negativ aye ? Not anymore !

Var ganske negativ i går ser jeg, men så hadde jeg en dårlig dag.
Men føler meg myyye bedre nå !
I dag forsov jeg meg, men takket være min gode nabo kom jeg meg til sykehuset i rett tid!
Skulle til mammografi pga noe piss med det ene brystet, og legen bestillte time for meg.
Jeg var jo skikkelig nervøs først, men det gikk helt fint, og det ble ikke funnet noe unormalt.
Hurra!
Det feiler meg ingenting!
Det eneste negative som har hendt i dag er at jeg ikke har fått resepten min i posten, det betyr at jeg ikke får tatt ut medisinen min :(
Jeg har nå gått flere dager uten.. og det hindrer meg en del.
Jeg har anstrengelses astma og trenger ventoline daglig.
Utrolig nok har det gått ganske bra, men jeg har ikke kunnet trene..
Og treningen er en medisin i seg selv, for jeg blir sliten og får ut litt følelser.

I går leste jeg bloggen til en gammel skolevenninne.
Hun er kjempe flink til å skrive, ikke minst å danse.
Jeg misunner deg Lise..
Seneste innlegget var en link til hennes playliste på spotify for januar måned.
Det var endel musikk der som ikke er meg i det hele tatt, men mye som var så utrolig bra.
Så jeg snek til meg noen sanger.
Akkurat nå lytter jeg til Yiruma - May be
Den er så fin så! <3
Meget rolig og avslappende!
Ble også forelsket i "River flows in you" også av Yiruma =)

En ny uke har startet og jeg håper denne uken blir bedre enn den forrige.
Ikke minst gleder jeg meg til helgen.
Satser på at jeg får kommet meg ut av dvalen og møtt nye og spennende mennesker.

Jeg leste gjennom bloggen tidligere i dag.
Jeg la merke til at jeg aldri skrev noe mer om vår baby Thomas.
Det er snart et år siden han forlot oss.
Det begynner snart å bli på tide og skrive noe mer og legge til bilder.
Spørsmålet er om jeg klarer det..
Jeg bryter ofte sammen når jeg tenker på vår lille...
Et år er ikke lenge, det er fremdeles ganske nytt..
Savner deg Thomas.. det gjør vi alle!
Håper du har det godt der du er nå <3
Uten noen smerter, leker med andre som er deg lik !
Jeg har merket at du er nær noen ganger, det er så godt, men samtidig så trist.
Du skjønner vel?

Men jeg skal ikke skrive mer akkurat nå..
Jeg får heller spare et helt innlegg til dette siden :)

Tenker på deg...
Du vet hvem du er...
Er så utrolig glad for at du har blitt en del av mitt liv!
Du lyser opp mine grå og tunge dager!
Takk for at du er den du er!
<3

Ingen kommentarer: