torsdag 25. februar 2010

Ooh La

Dagen i dag har vært ganske rolig :)
Noe jeg føler har passet meg perfekt!
Sov lenge, var på butikken en tur med mamma og så farget vi håret mitt!
Ellers så har jeg hørt på meditasjonsmusikk som MR. Spoon har anbefalt ;)
Og andre finge sanger, en del klassikere som jeg ikke har hørt på evigheter!

Det har skjedd mye siden sist.
Skal prøve å få tatt med det jeg mener er viktig, som sikkert ikke er viktig i det hele tatt!

Kan starte med den travle torsdagen i forrige uke!
Da skulle jeg nemlig jobbe på Renseriet og SFO på en og samme dag!
Startet arbeidsdagen kl 9 på renseriet, dro derfra rundt 12 og begynte på SFO kvart over 1.
En kan vel si at jeg kom i god tid og sto der bare å hang en halvtime først :P
Pøbelungene var verre en forrige gang, og jeg ble på et punkt så frustrert at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg!
Stresset meg til bussen tilbake til renseriet i halv 5 tiden.
Arbeidsdagen var over idet jeg låste butikken rundt 7 den kvelden..
Dødssliten..
Ikke hjalp det at jeg måtte jobbe fredagen og LØRDAGEN!

Kom meg ut en "liten" tur på lørdagen, da Jojo ville ha selskap :)
Brukte tiden på tullprat og masing på Kim som var ganske så opptatt..
Og på bilbyen.. gjett hvem vi møtte på!
Maria og Christer.. hadde ikke de gått i dvale?
Christer hadde endel sterke smerter som han dessverre sendte ut til meg.
Overfølsom hvor??
Så det ble en liten runde med healing!
Hva er det med meg å heale karer.. i bil?
Ikke noe komfy.. hverken for meg eller dem..
Resultatet?
Han hadde så mange plager at vi må vel prøve en del behandlinger før vi kan si noe.

Søndagen var kjedelig, mandagen var kjedelig..
Tirsdagen var jeg innom city syd og handlet polvarer og garn!
Skal strikke et babyteppe til en venninne som har termin i april!
Gleder meg til teppet er ferdig!

Forrige uke begynte jeg å strikke leggvarmere også.
Fikk tips av venner om hvilke farger jeg skulle bruke, men hadde ikke nok garn i de fargene, så det ble noe annet.
Men de ble jeg ferdige med på mandagen :D
Og de er freeeshe!
Bilde av mine strikkeprosjekter kommer vel etterhvert også :)

Jeg gleeeder meg til å få besøk i morgen!
Og jeg gleeeder meg til helgen!
Da blir det fyll!

Ingen kommentarer: