torsdag 11. februar 2010

Pååååskeegg

På onsdagen tok jeg og Kim sol!
Det var koselig!
Etterpå handla vi oss mat og PÅSKEEGG!Vi dro til bilbyen, spiste maten vår som besto av baguetter og ost!
Så frista vi resten av folka med de deeeeilige påskeegga!
Maiken og ei til som jeg ikke kommer på navnet til i farten ville gjøre alt for å få et egg hver.
Kim ga dem en umulig oppgave..De skulle få hver sitt egg hvis de sminket Stopper og Roar! XD
Og tok bilde av det!
Dokumentasjon må vi ha!

De fikk ikke lov av Stopper og Roar, så de fikk ikke noe egg, mer til meg og Kim!
Måtte selvfølgelig knipse noe bilder!
Mobilkameraet er ikke så bra, men funker!
Måtte få med playboyputa til Kim, og ikke minst det rosae displayet på spiller'n!
Fancy car!
Men no' terninger?!
Nah.. skuffa over deg Kim!
Du av alle har rett til terninger!
Enn om bilen din kunne ha sett like kul ut på utsiden da?
Det hadde vært tøft det, Kim!

Onsdagen gjorde jeg ganske lite..
Sov nesten heeele dagen!
Fikk en telefon rett før jeg skulle legge meg om at jeg måtte ha meg ut!
Stian og hans buddy Remi masa på meg, og siden de hadde tatt seg bryet å kjørt helt hit hadde jeg ikke hjerte til å si nei!
Da ble det en tur innom bilbyen denne dagen og!
De ble ivrige om å ha meg med i helgen, så de har "planlagt" for meg.. :S
Nåååja.. vet no' ikke helt jeg...

Hyggelig overraskelse fra Caro btw..
Lagt meg til som søster på fjesboka ;P

Jeg har døgna... telles ikke nå da.. men jeg gjorde det.
Måtte holde meg våken i tilfelle jeg fikk telefon fra jobben..
Men jeg gjorde aldri det.
Men NÅ derimot..
"hadde ikke vi en avtale om at du skulle jobbe fast hver torsdag? Hvorfor kom du ikke i dag?"..
Kaaaanskje fordi jeg aldri fikk noen beskjed om NÅR jeg skulle begynne...
Jeg trodde det var uka her.. ja, jo greit det... men... tidspunkt hadde hun ikke nevnt for meg i det hele tatt.
Sykt teit å bare ha dukket opp i 8 tiden og fått beskjed om at jeg ikke var ønsket før i 1 tiden..
Blæh!
Nå får de et dårlig inntrykk av meg, bare fordi jeg ikke ringte DEM i morgest..

Men skal ikke la dette ødelegge resten av dagen..
Får besøk av Erik i dag!!
Har gledet meg som et lite barn gleder seg til juleaften!

Men... rommet ser ikke ut og jeg har ikke hoppet i dusjen enda!

SHallabaijs!! *stresser rompa av seg*

Ingen kommentarer: